Monday, June 20, 2011

tag you're it

First off, thanks to LG at Bards & Prophets but no, I still won't come clean your house. Now that I have my computer back, I'm not even going to clean mine!

Second, here's who I'm tagging (and if you've already been tagged, pass it on to someone who might have fun with it):
1. Dianne
2. Carol
3. Charity
4. Chandara
5. Sheri

lastly, the questions, which may or may not be exactly as they appeared:

Do you think you're hot?
sadly, no, although I was actually called hot...once...

Upload a picture or your current wallparer


When was the last time you ate chicken?
Last Wednesday night. My mom made Chicken Marsala. Mmmm.

What were you thinking while writing your answers?
Who came with these questions anyway? And how did chickens come into it?

What songs have you listened to lately?
I listened to Alison Krause/Now that I've Found You while I was getting my computer hooked back up. I was listening Beck/Modern Guilt right before my hard drive decided to shit the bed.

Do you have a nickname?
not really but sometimes my sister calls me Marcella. 


12 comments:

  1. "How did chickens come into it?" My thoughts exactly!! I've been seeing these posts and wondering who came up with these questions. They're cute, but random. Thanks for sharing your answers!

    ReplyDelete
  2. Haha...I'll be thinking about chickens all day! Thanks for the tag. Hmm...let's see what I can come up with. :)

    ReplyDelete
  3. Alas, my house has further deteriorated into a giant dust bin of dirty dishes and unwashed laundry. But my computer is working, and that's all that really matters. :P

    Love the picture of the Blue Flag. They're blooming like crazy in the mountains here.

    ReplyDelete
  4. You're hot!!

    Now that's the second time someone called you hot! Yay!!:-)

    Take care
    x

    ReplyDelete
  5. Which came first, the chicken or the blogger? :)
    Great answers.

    ReplyDelete
  6. I wonder about the chickens, too. Did you take the beautiful photo of the iris? Nice.

    ReplyDelete
  7. hm.
    'marcella'
    Interesting.

    *sigh* wait till you see my nickname. Talk about Laughing Your Ascot Off.

    ReplyDelete
  8. Sarah, Sheri, and Amanda; yeah, what's up with those chickens? Did someone have chickens on the brain?

    LG and Mpax, yes, I took that pic. They bloom right along the side of my road.

    Old Kitty and Alex, aw, thanks you guys :)

    Milo; I think I have more Beck than anyone else - except maybe Wilco and the Beatles.

    Huntress; ok, cough it up, let's hear it then; I need a good laugh!

    ReplyDelete
  9. Thanks for the tag...gotta think about the questions.

    ReplyDelete

If you're interested in my blog I'm interested in your comments.